opis bloga

Kontakt: Aneta i Zbigniew Fons, tel. 602 865 633; 668166010, pracownia@ronczka.pl

O mnie

Moje zdjęcie

Zakochana w tym, co dawne i piękne...

Archiwum bloga

niedziela, 3 listopada 2013

Vintage lalki i anioły: kolekcja jesienna


Vintage lalki i anioły: kolekcja jesienna


Prezentuję Państwu moje anioły - skrzydlate lalki… w jesiennych strojach w stylu Vintage. Inspirowane modą lat 50. i 60.
Natchnieniem do tworzenia jest dla mnie moda, kino, Vogue, znani projektanci i fascynujące zdjęcia.
Mojej lale i anioły ubieram tak, jak sama nie powstydziłabym się wyjść na ulicę :). Ich styl jest też moim osobistym stylem.
Lalki wykonane są w stu procentach ręcznie; z autorskiej masy plastycznej. Wypalane w piecu, a następnie malowane własnymi mieszankami farb. Czasem ozdabiane również dodatkami tekstylnymi: koronki, tasiemki…
Wszystkie mają zawieszkę ścienną.
Każda z nich do nabycia; zamów poprzez:
- pracownia@ronczka.pl
https://www.facebook.com/agrafart



Cena jednej lali-anioła: 39 zł + koszty przesyłki 16 zł.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz